Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 21 september 2010

Tog en snabbis in till stan ändå.  Var tvungen att åka in för att köpa mjölkfri välling till vincent.
Han satt här precis när jag skrev det förra inlägget och två minuter efter att jag var klar så kände jag en doft som jag alltför väl känner igen efter dom här dagarna.  Han hade bajsat så det rann ner i strumpan tilloch med.  Kul kul !!!!   Stackars gubben mammas.  Var bara å byta på hans redan röda skjärt och se glad ut det.
Gav han mjölkfri välling när jag kom hem från stan men det var ingen hit kan jag säga.  Usch å fy vad äckligt han tyckte det var.
Han äter dåligt men han ska ju inte äta så mkt heller nu så han får vänja magen så han kanske får behålla nånting han får i sig. 
Fick lite tid över i stan så jag gick in på H&M och köpte lite basic kläder till Lilleman. 4 bodys och 3 par byxor fick han.
Såg att barnens kläder är på G oxå.  Var in å kikade för att se när det skulle skickas och insåg att dom håller på att packa paketet nu så kanske innan helgen eller måndag kommer nog deras kläder.  Åh jag längtar sååå.  Alltid kul med paket ju.

Även att svärmor var här på besök idag men jag åkte in till stan så jag hann inte träffa henne så mkt. Hin var kvar när jag kom hem men åkte strax efter.  Får bli en annan gång.


Nu ligger barnen i sängen och Jonas sitter och håller på med min dator för att flytta över hårddisken till en annan dator.

Imorgon ska ja å Vincent sitta hemma och bara mysa hela dagen.  Jag vet inte om jag vågar ta ut lilleman men om jag gör det så ska Filippa på dagis så hon får träffa sina kompisar och leka.




With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar