Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 26 september 2010

Bilder från dagen

Dagen började med att vakna utan darling som vanligt. Han jobbade idag men kom hem vid nio så det var bra.
Käkade och drog sen iväg in till


där barnen hade skoj och vi en välbehövlig paus från hemmet.



När vi sen kom hem så storstädaade jag medans Jonas tog hand om alla barnen och roade dom.
Filippa hade gympa idag, hon älskar det verkligen.  Jonas lämnade och jag hämtade.  Måste börja röra lite på mig igen så nästa söndag är det jag som lämnar henne och tar en promenad på 45 minuter innan jag går in för att börja gympa en timme och Jonas hämtar hem fillibusan våran.
Ja så får det bli!!!!

Nu sitter jag här framför datorn och barnen leker i Filippas rum. Jonas kollar i nån katalog eller vad han nu gör. 
Natta barnen snart å sen ska jag ta å hoppa in i en skön å varm dusch och njuta av tystnaden.

Imorgon äre skola i vanlig ordning så jag blir hemma med Vincent och Filippa. Vi ska försöka få med oss paketet från afffären hem med deras kläder i.  Såg att det var fläskigt stort.  Även min nya dator ska komma i morgon så vi får väl se om den gör det oxå.   Spännande!!!



With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar