Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 3 september 2010

Underbart

Men hur underbart är det inte att kliva upp när slen skiner ute och man vet att det är helg snart å hela familjen samlad igen????
Jag är så lycklig idag.
Igår så var vi alla så otroligt trötta,  somnade som klubbade sälar allihopa. 
Jonas är på worket som vanligt.  Jag, Filippa å Vincent ska in till stan om en stund och kika och kolla vagn. 
Även ett besök hos doktorn står på schemat. 

Imorgon har Nathalie match i hög.  Hon ser verkligen fram emot det.  Funderar på att gå på bio i helgen med barnen men måste ju kika först vad det går för bio som mina barn kan tänkas vilja se.
Nu ska jag få på mig lite kläder så vi kommer iväg nångång.


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar