Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 30 september 2010

Sleep tight and sweet dreams

Hade ju kort som jag skulle ge er men eftersom det är nå knas med uppladdningen av kort så nu får hålla till godo med ett kort....................dock på två av världens bästaste barn. 

Kvällen har mest varit som alla andra kvällar.  Vi har gjort det som förväntas av oss dvs. alltsom man ska göra när man faktiskt har ansvar.  tex. Packat gympa väskor, tvättat deras kläder, Hjälpt dom med läxorna, tjatat om att dom måste borsta tänderna, tjafsat om att det inte blir nån tv om dom inte slutar bråka HELA TIDEN med varandra i soffan, gjort kvällsfika. osv.
Nu sover våra älskade barn...........Jonas spelar och jag har precis pratat med Nettan om att hon ska ta en sväng förbi BR leksaker i huddinge eller skärholmen åt mig.  Så tråkigt att dom inte har nåt BR här i närheten.
Hon ska köpa en julklapp till Vincent iallafall.


Vincent & Cerine


njuter jag som mest, tinar upp en snabbis under sommaren men blir till is lika fort som första lövet faller på hösten. Nu gott folk ska jag gå å ta mig en dusch som vanligt.  det är ju så härligt och framför allt när man är lika kall som jag är.  ständigt kall så när andra håller på att förgås av värmen på sommrarna så


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar