Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 3 november 2010

Tänker på Anders!!!! R.I.P

Darling sover snart men jag kan inte sova känner ja.
tänker på helgen som kommer.  Då är det Allahelgon!!!
Tända ljus på gravarna....................

Åh himel va jag saknar min älskade Anders!!!
Har inte tänkt på det så mkt den senaste tiden men antar att jag haft så mkt att göra och så mkt i huvet ändå.  Jo tänkt har jag självklart gjort.................det gör jag varje dag.  Men jag har inte funderat så mkt på allt runt omlring som jag brukar göra.
Hoppas att det håller i sig.........................att jag tänker på honom men inte allt annat som båverkat/påverkaroch som hade med hans liv att ögra!!

Anders skulle ha varit 29 nu.  Snart 30.  Men han blev inte det, han blev bara 26. 
varför ska livet vara så orättvist????
Det finns så många våldtäktsmän,  pedofiler m.m som inte förtjänar denna jord. En plats som en far till två underbara flickor skulle förtjäna mer. 
Varför kunde jag inget göra????  Varför varför   varför????
Jag blir tokig på mig själv ibland.  Hur länge ska jag behöva älta detta????
När får jag ro ???
Det är så många frågetecken som aldrig kommer att få ett svar!!!

Min älskade Anders!!!
Nathalie & Cerines pappa!!!
Nettans älskade bror!!!
Jannes enda som här i livet.
varför måste just du gå ifrån oss????

För fan ta dig kragen och kom hit igen.  Dina barn saknar dig, jag saknar dig!!! Skulle göra sååå mkt för att bara få hålla om dig,  höra din röst och se dina läppar le!!!


(kortet är taget här hos oss 5 månader innan han gick bort.)

Du finns i mina, i barnens tankar och minnen och framförallt i vårt hjärta.  Där kommer du alltid att stanna. Ingen eller inget kan ta dig ifrån oss där. Där är du trygg!!








My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar