Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 6 november 2010

mera pics från dagen soo far..................

Darling är hemma och allt är som det ska en lördag som denna.
Har varit på en liten promenad tillsamans nu.  Åh fy tusan va kallt det är ute!!! Hade vantar på mig men frös ändå som en toka.




Nathalie, Cerine och Zimone leker skola i hallen och det är så roligt att lyssna.  Kommer ihåg när man själv lekte skola och bank m.m.  Var ju några år sedan .............typ en sissådär en tjugotre tjugofyra år sedan.

Nu ska jag hjälpa gubben min att raka nacken eftersom han inte ser. 
Sen blir det ev. bak eller nåt skojsigt!!!
Kvällen kommer iallafall bestå av mys och ännu mera mys.   Igår la vi oss i sängen vid nio halv tio redan men somnade dock inte alls lika tidigt..............inte jag i allafall.  Jonas somnar som en stock nuförtiden.  Han jobbar snart ihjäl sig min skatt.
Nåja nog om det nu ska jag vara en hjälpande hand för min make!!!!




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar