Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 28 november 2010

Sovrum


KÖKET I JULETID







NATHALIES RUM



VARDAGSRUMMET






VINCENTS RUM





CERINES RUM







FILIPPAS RUM






NÅGRA AV VÅRA HALLAR


MIN FINA CERINE

VINCENT MAMMAS PLUTT


NATHALIE MIN STORA TÖS

FILIPPA MIN BUSIGAUNGE


Ja det var en hel del bilder från oss. 
Hur har er dag varit???
Själv har vi varit igång hela dagen.
Städat, tvättat, lagat mat, skottat tak, busat, duschat, kramats m.m
Åt langos till middag till barnens förtjusan. Dom har tjatat en vecka typ.
Vincent la sig vid åtta men dom andra var uppe till elva idag. 
cerine var nyss upp och frågade om jag kunde sätta på en ny film på hennes dator eftersom det vart nå tok när hon skulle göra det.............men då sa jag faktiskt ifrån.  Klockan är ju mitt i natta.
Jonas sover sen nån timme tillbaks. Själv så har jag gått igenom mailen.  mailat iväg lite, fyllt i massa papper, kikat runt men inte hittat nåt intresant.
Nu ska även jag sova.

Imorgon är det första advent och det är dags att tända det första ljuset. Mysigt.
Julskyltning är det oxå men jag vet inte om vi ska gå faktiskt annars så brukar jag verkligen längta hur mkt som helst efter den. det är ju så mysigt. men iår har vi så mkt annat vi ska göra så jag tror vi hoppar det.
ska göra pepparkakshus, baka bullar, göra smörgåstårta och en massa annat.
Även att både filippa och jonas börjar bli sjuka så vi håller oss nog helst inne.  kanske att jag åker in med dom stora barnen men vi får se. 

My Life My Passion My Fashion

2 kommentarer:

  1. men fy va fruktansvärt fint ni har det hemma. oj oj oj det är som värsta drömmen Ann- Sofie. Va bra gjort som fått så fint. Kram kram malin

    SvaraRadera
  2. Tack Malin!!!
    Kom å hälsa på nån gång vettja!!!
    Kram

    SvaraRadera