Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 1 november 2010

Kvällen

Efter maten som var

Varma mackor.
Nathalie och Cerine åkte till mormor idag vid tre så efter det har det var såååå otroligt tyst, skönt men lite för skönt och tyst för min del.   jaja dom kommer hem imorgon så man får väl passa på att njuta lite av dom barnen man har hemma då!!!
Innan jonas kom och barnen åkte så var vi ute på lite jultidnings utlämmning.  Alla utom tre har fått sina jultidningar nu.  Min far och hans monica och en Inga-Lill återstår.
själv så köpte jag lite mat och bak böcker, yogaset och en träningsbok, en inredningsbok som ska bli en julklapp och en film till barnen.

Kom nyss in efter att jag tvingat med Jonaoch filippapå min och vincents lilla promenad.  Mysigt!!! Inte kallt heller meneftersom fillan ville hem så vart det bara en lite tur här runt i näsviken.
Nu sitter vi och kikar på film med filippa.  Vincent har precis lagt sig för natten.

skriver mera senare eller imöra!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar