Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 17 november 2010

Fortfarande lika trött

Tröttheten släpper aldrig juh, frustrerande värre!!
Igår var det en rätt bra dag ändå.  Jag klev upp och styrde med allt som hör morgonen till med frukost, barn som skaiväg till skolan m.m. Lämnade sen Filippa på dagis. Åkte in till stan med min kära mamma för att inhandla lite julklappar. Blev mest kläder igår men var ner på albins och la undan lite leksaker till lilleman och filippa.  Nathalie och Cerine vill ju inte ha några leksaker så det är så svårt till dom.
Nathalie och Cerinestv:n har kommit och står här i en skrubb och väntar på att få öppnas.

Nathalie följde med Mailn hem igår efter skolan och det var verkligen skönt var det att slippa allt bråk för en dag.  Cerine var rätt lugn när inte nathalievar hemma så dagen var lugn och skön.  Även att malin Och Nathalie hade haft kul och det är ju ändå det viktigaste.
jag somnade en sväng efter att darlingen kommit hem. Skulle kunna sova konstant hela tiden men det går ju inte så man får ta varje tillfälle i akt.

Idag är det onsdag redan och idag ska barnen åka till Delsbo för genrep av deras dans uppvisning. Skoj för dom!!!
Skickade med mackor och frukter, pannkakor och festisar idag för jag fick höra att det skulle vara fisk med kavjar smak idag på skolan.  Hur tänker man när man ska servera det till barn????

Filippa, jag och vincent ska ta en sväng på affären men jag vet inte om orken finns än.  avvaktar lite så kanske vi kan gå allihopa när J kommit hem. 

Carro ringde och frågade om hon skulle komma och passa barnen så jag fick sova men jag hoppas jag klarar av att vara vaken i nån timme till så hon slipper.  Tack ändå carro!!!

Skit jobbigt att vara trött hela tiden juh men jag ser fram emot att bli "normal" igen och iallafall orka vara vaken.  Ta massa bilder och hitta på saker.  Just nu så orkar jag ingenting. 

Pratade med min kära kusin idag.  Hon ska ju ha när som helst med tanke på att hon gått över några dagar nu.  Nåt hände när vi pratade i telefon idag och jag hoppas verkligen att det sätter igång snart för hennes skull.  Åh jag är så nyfiken så jag vet inte vad .  Skulle vilja vara med, så sött med bebisar och dom luktar såååå jävla gott!!!  Borde finnas parfym som man kan spruta på sina barn så dom luktar bebis längre. Haha...........fast det blir kanske inte så bra det heller.  Jaja gott luktar dom små iallafall. 

Nu ska jag försöka få lilleman att leka fint i sitt rum så jag kan lägga mig brevid han en  stund och vila. 

 

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar