Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 3 november 2010

Men vilket regn väder eller vad säger ni??? Regnar det hos er oxå??

Har iallafall hadt med mig hela stora skaran barn in till stan.  Var upp en sväng på LIDL.  Dit var det det evigheter sewdan jag var så det var trevligt.  Sist jag var där så var vi där och köpte läsk till bröllopet.
På LIDL hittade jag inget speciellt.  Lite läsk och festisar till barnen m.m
Filippa gick iväg och öppnade en stor choklad tomte i smyg som hon börjae äta på.  Så gör hon nästan jämt min lilla busunge.  men men vad gör man mer än köper skiten och ser glad ut.  Naturligtvis så får hon ju höra att man inte får göra så men hon vill inte lyssna.

Sen en sväng på Dollar.  Där köpte jag julgranskulor och julsaker för flera herrans hundralappar.  Skit bara men men nu har vi lite till då (har ju redan hur mkt julsaker som helst).
Köpte lite doftljus och fina badtvålar till barnen.  Vincent fick nya mockasiner med alfons på.

Nu är vi hemma och Filippa är i sitt rum och leker.  Nathalie och Cerine är nere på Cerines rum och roar sig själva.  Vincent sitter här brevid och ser söt ut.
Tror han börjar få en liten gadd, han är mer än lovligt sur idag och inget är bra.  Går över hoppas jag !!!
Fick nyss reda på att min kära man ska jobba hur mkt som helst framöver här.  Dom ligger efter!!!!
Synd för oss men bra för plånboken eller oxå så kan man ju ta ut övertiden i ledighet och det kan han behöva sen när allt är lugnt igen.


Även att jag fick börja med att dammsuga nästan hela huset i morse. 
Min lilla tyrann (kan inget annat säga) hade tagit några rullar frystejp och klippt sönder och pyntat golvet med överalllt.  Dessutom så hade hon fått tag i klistermärken och satt på dom flesta möbler i huset.  Kul kul.............å inte nog med det så satt Vincent med bajs ner i knävecken och upp på ryggen.  Huvvaligen vilken morgon.  

har lite kort från dagen men eftersom jag inte hittar min kära kamera som för övrigt ska bytas ut mot en ny så fort som möjligt så får jag lägga ut dom lite senare när pärlan kommit till rätta.



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar