Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 24 november 2010

Men godmorgon alla morgon pigga. Själv har jag varit uppeen stund, har kikat på Dora med Fillan nu på morgonen.  Mysigt sörru!!!
Nu äre dags för att fixa fram lite frukost till mina stora tjejer som ska på skolan snart. 
Ta upp vincent som fortfarnade sover, Bädda alla sängar, Sen får vi se om Filippa vill på dagis idag eller inte.  Idag ska jag försöka få lite städning avklarat men ha inga förväntningar på mig för det har inte jag............inte när det gäller städbiten................inte just nu iallafall.
Darling ringde nyss, han sa att det är snorkallt ute eftersom det blåser så mkt.  Usch å fy hoppas nästan på att Filippa inte vill på dagis idag när jag hör det. 


Har även tagit bort headern på min startsida då jag ska göra en ny men det kan dröja  ett tag.  Måste få till ngt bra först.
Blev  lite tomt men ändå ganska rent och snyggt.  aja nog om det för nu vill tre hungriga magar ha frulle.



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar