Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 28 november 2010

Go middag kära läsare.

gomiddag på er kära läsare!!!

Nu har vi käkat frulle, Klara (cerines kompis) har kommit och vi ska snart börja med dagens bestyr.
Jag känner mig relativt pigg idag, trots att jag somnade vid tre, drömde om Anders och vaknade kallsvettig, hörde Filippa hosta halva natten och Jonas snarka. vaknade vid åtta första gången men hörde att det var tyst i huset så jag försökte somnaom.  vaknade igen vid tio. Då satt Filippa, Cerine och Nathalie vid tv:n och Vincent sov.

Första ljuset är tänt och det är ju hur mysigt som helst att äta frukost allihopa och bara mysa.
Idag ska vi göra pepparkakshus och övertala Jonas att göra bullar för jag läre inte orka hålla mig vaken hela dagen med tanke på nathalies "gulliga" humör idag.





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar