Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 3 november 2010

Från dagen








Lite bilder från oss idag då!!!
Jonas är tröttare än tröttast och barnen likaså. Själv så var jag tröttaste än tröttast för ngn dag sedan så nu är jag nog redan död (känns det som) ja okej, halv dö iallafall.

Dagen har varit enormt lugn.  Barnen har bråkat och retats som vanligt med varandra men förutom det (som tyvärr tillhör dagarna här) har det varit kungt. 
Har inte gjort så mkt.  Jag städade och vet ni:.....................Cerine som verkligen inte är en städtjej har hjälpt till.  Hon har varit sååå duktigt.  Hon städaade först reda på allt i sitt rum, sen dammade hon och sen så tömde hon alla papperskorgar i huset och gick ut med.  Vart helt paff när hon höll på.  Så duktigt av henne tycker jag.  Å inte nog med det så började hon sortera bland sina kläder och vek och la dom snyggt som tusan.  stolta jag!!!!
Efter att hela hset var dammfritt och allasaker var där dom skulle så började jag med maten.  Blev ugnsgratinerad korv och mos.   Åh gud så gott det var!!!

Men vet ni en sak då???
Min lilla son som nyss hade lärt sig att vända sig om har fått sin första tand.  jag är så glad!!!  Han mindre glad då men eftersom jag vet vad det beror på och att det går över så gör inte det så mkt.!!!!

Imorgon så ska jag in till  min doltor och få mer medicin och kolla så lilla jag mår bra även invändigt.  Nice nice!!!


Näe nu ska vi sova.   Snart ringer klockorna och det är dags av vakna för en ny dag!!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar