Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 18 november 2010

Torsdag

Gokväll på er!!!

Hur har eran dag varit då??
själv så kände jag mig piggare i morse så efter Nathalie och cerine hade dragit till skolan begav jag mig iväg på dagis för att lämna fillan.
Åkte in till stan med vinnieman och fick där tag i ett par vinterskor till Jonas, bra det han som barra hade nikedojjor innan.  Fick med mig lite kläder som ska vara julklappar till barnen oxå.  Även lite fint till hemmet från Indiska.  Ja sen var jag några tusenlappar fattigare igen då.
Åkte hem och tänkte lägga mig medans vincent sov middag men insåg att klockan går fortare än man tror när man har skojsigt.  Promenad till dagis för att hämta hem gooofisen igen.
Hem och möttes av Jonas som kommit hem medans vi var på dagis.   Trevligt.

Nathalie och Cerine har varit i delsbo med dansgruppen och haft föreställningar idag för barnen på skolan där.  Duktiga dom är mina älskade barn.  Längtar tills på lördag då det är föreställning för allmänheten i Iggesund.
Imorgon är det för barnen i Iggesundsskolan.  Kul för dom!!!
Mina barn älskar ju att dansa, sjunga så det är super för dom!!!!

La mig på sängen och somnade en stund. vaknade av att Vincent stod vid sängen och drog mig i håret.  Jonas hade somnat han med, usch min älskling måste ju vara super trött juh.  Kliver upp mitt i natta för att jobba å sen hem för att sköta en hel familj själv.  Åh min skatt!!! Glad blev han för skorna iallafall.
Nu på kvällskvisten så började jag med att sätta upp nya jalusiner.  Röda med hjärtan.  Snyggt värre blev det.   Dock inga adventsstakar å stjärnor än.  Håller på det ett tag till. 

Nu ligger jag helt död i sängen och ska snart sussa.  Först ska jag få lite massage av min darling.

Imorgon blir det in till  stan med Fillan och Vincent för att byta Jonas skor som var lite stora. 



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar