Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 25 november 2010

Maten avklarad och det var mumma.  Lite svårt att äta för det har varit värsta livet här idag. Ska bli så skönt att gå på möte på måndag.  Kommer inte gå därifrån innan dom har gett mig nåt konkret.

Cerine har äntligen efter många om och men gjort sin läxa.  Jag har mest tjatat och gnatat på barnen tyvärr och försökt vila men gav upp efter en stund.  Får lägga oss tidigt ikväll istället.

Imorgon är det storhandling på schemat.  Ska även ner på stan för inköp av ett minneskort. 
Fick en check från H&M på 200 nu igen.  Var bara tre veckor sedan jag fick en sist på 200kr.  Bra det.  Tror jag ska gå in och hämta en ny mascara eller nya underkläder för den. 
Såg att jag hade handlat rätt mkt på H&M iår,  närmare bestämt för nästan 30.000kr.  Kan inte förstå det med tanke på att jag handlat så mkt på gina och andra ställen med.  Mkt till barnen såklart från H&M och även lite make-up prylar. 

Näe nu ska jag försöka vila medans barnen kikar på Huset Anubis. 




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar