Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 26 november 2010

Så äntligen hemkommen från stan. Fy tusan vilket snöväder det är ute. Halt som tusan var det oxå. Bilar till tusen och en massa folk.  Ja så var det ute när vi var på vägarna.

Åkte in på Ica Maxi.  Handlade lite, fick dock inte med mig allt hem men får uppdatera skafferiet och kylen senare till veckan.  Måste få plats i kylen med smörgåstårta m.m.
Iallafall så köpte jag det jag skrev igår att jag ville ha,  En Tassimo kaffemaskin.  Själv så dricker jag inte kaffe men eftersom Jonas gör det ibland och att man även kunde göra latta, cappucino, varm choklad av olika sorteer var en avgörande faktor. 
Så nu står det en alldeles ny fin röd/svart kaffe maskin i mitt kök och bara väntar på att vi ska bli sugna.
Inhandlade även Wii fit plus till barnen som är en julklapp.  Nice nice.
Köpte en sån där billig mobil att ha hemma som reserv eftersom våra mobiler har en förmåga att pajja i tid å otid.
Bilder kommer ikväll då jag har överfört alla bilder.

Funderar på mat idag,  resten av familjen skulle äta nåt som jag inte äter så det blir nåt enkelt för min del bara.

Vincent har blivit lite halv grinig igen så jag undrar om det kanske är ytterligare en tand på G kanske.
Lillplutten har ju redan tre tänder, åh herre min skapare va tiden går fort.

Filippa var lite hängig imorse och det har hållt i sig hela dagen.  I bilen på väg hem så somnade hon, inne i affären så gick hon snällt å fint brevid mig eller mormor hela tiden och det är verkligen inte likt henne.  Hon brukar springa ner till bakelserna och bullarna på MAXI och skynda sig att tugga i sig halva innan jag kommer och hinner rädda lite av bullen.  Bara att betala å se glad ut.  Men iallafall så uppfärde hon sig exemplarisk på affären, somnade i bilen och gick å la sig när hon kom hem. 
När barnen kom hem från skolan så varthon lite piggare och är iallafall uppe på benen.

Näe nu ska jag äta nåt.





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar