Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 10 mars 2011

Tips från Jonas

God kväll mina damer och herrar!!! Här kommer ett litet tips till er som gillar att spela bingo.


Bingo är en sida för spänning och nöje. Alla vet ju hur kul det är att spela bingo och nu behöver du inte vänta på en viss dag i veckan eller masa dig iväg till en bingohall, här har du allt direkt i din dator.


Själv har jag inte provat bingo på nätet bara i soffan med loket och så men det var länge sedan nu, lite tråkigt men det har ju blivit så mycket tjafs nuförtiden. Det är lite bingo och mycket annat och då tar det ju flera timmar att spela tre spel, kanske ska prova på att spela på nätet någon gång jag tror att man får ut mer av spelet då.

Jag skulle uppskatta om ni ville kommentera mig med era erfarenheter om bingo om ni/ när nu har provat .




Tack, god natt & lycka till!!!




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar