Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 16 mars 2011

Det blir aldrig som man tänkt sig!!!

Ja du efter idag har jag konstaterat att det blir aldrig som man tänkt sig.
Började med att ta det lungt med sjuka filippa å lilla vincent.  Filippa kändes inte alls varm i morse men framåt dan så var det kört igen.  Usch hatar verkligen när man får tvinga i henne medecin fast å andra sidan så är det ju för hennes skull.
När J kom hem så drog jag in till stan. 
Gick  en repa på H&M för att kika lite. Kom ut med två klänningar och två tshirts till filippa och en till vincent. Litesmå plock å lite smink.
Sen ringde jag efter underbara Madde som kom ner.  Åh gud va jag är glad att jag har henne som jag kan prata med å som jag vet att det stannar hos.
Ja iallafall så tog vi även en sväng in på EM och jag fick med mig en tempur kudde hem som jag ska prova i nån natt för att se om det hjälper mot min inte alltför underbara nacke.
Hjälper den så är det första kudden jag köper i mitt liv som kostat över 300:- för den går lös på inte mindre än 1195:-
Sen så tog vi en fika paus men vi hade rätt mkt att prata om så det vart väl en sisådär en två timmar. 
Direkt från en fika till en pizza på stan.
Ja åså var jag på apoteket å köpte mera medecin.

Efter många om å MEN så gick vi upp till henne å tillbringade en stund framför tv:n innan bussen hem gick hem.

Nu har J gjort två prinsess tårtor till våran underbara prinsessa som fyller år i morgon.  Huvvaligen va tiden går fort.  Redan 4år.
Så himla synd att hon ska vara sjuk just då hon fyller bara men men man får göra det bästa av situationen.
Blir ett stillsamtkalas men kan vara lika trevligt ändå juh.

Även att jag har möten imorgon så jag måste in till stan även då så just nu håller J på att raggar barnvakt till Fillan.
Får se hur det går mitt i natta!!!


Näe nuska jag försöka sussa lite!!!


My Life My Passion My Fashion

1 kommentar: