Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 4 mars 2011

Men dåså

Men Jesus vad tiden rinner iväg, klockan är ju redan läggsags snart.  Fan jag har inte hunnit med hälften av det jag skulle göra ju.
Får ta mig lite mera tid imöra å dona med det.

Dagen har varit superbra.  Jag är lite lättirriterad men vet inte på vad eller på vem.  Blir lätt irriterad på alla oxå, undrar varför!!!  Kan ju bero på att jag inte är riktigt pigg eller på nå annat som har sin naturliga förklaring.
Kan ju verkligen bero på att jag inte tagit min medecin på ett  par dagar nu, har inte tänkt påre och när jag väl gjort det har klockan varit på tok för mycket. Aja får stoppa i mig en imorgon om jag hinner!!!

Så vad har vi gjort då??
Jo vid halv två ringde jag hem barnen från skolan och vi åkte in till stan.  Nathalie handlade och även Cerine fick med sig lite hem.  Själv så fick jag endast med mig 3 par solbrrillor.
Jag skulle ju åka in för att byta skorna som jag pratade om men vad tror ni jag gör då?? Jo jag glömmer skohelvete hemma!!! Måste ta med mig dom imorgon å byta innan dom blir slut!!!
Nathalie köpte en snygg grön addidas jacka, ett par Puma shorts, en tshirt på Intersport,  En huvtröja, två linnen, två toppar, lite boxer trosor, toppar m.m. inne  på H&M, cerine köpte en top (tröja), två par boxer trosor, två toppar och en äggboll (tennisboll).
Ja det var typ det vi fick med oss idag förutom halva jävla apoteket då villsäga.

När vi kom hem så var darling och Filippa redan hemma och min mäster kock började med maten som idag bestod av korvgryta.  Barnen älskar det och jag har faktiskt börja tyckt att det är rätt okej med en hårdbrödmacka till.

Sen så hade reparatören som hade fixat diskmaskinen varit här.  Nu funkar den igen och ingen är gladare än jag som slipper diska igen.  Fast å andra sidan är det rätt rofyllt att diska.  Då har man liksom tid att stå å tänka å fundera lite.
Vi flyttade nathalies tv så den hänger där den ska hänga så hon ser från sängen...............
Vi har även duschat och myst lite men större delen av tiden sen barnen la sig har vi suttit vid en varsinn dator och muppat oss.

Imorgon ska jag in till stan för att dels träffa en gammal klasspolers som även var en av mina bästa vänner en gång i tiden.  Dock flyttade hon till STHLM och det innebar att det går alltför lång tid mellan gångerna vi ses.
Även att jag skulle ha träffat min pappas sambo som skulle köpa en tröja till Nathalie som jag slulle hämta.
Sen så är det ju fredag och jonas vill väl ha något från bolaget med största sannolikhet.  Själv så har jag cider som har stått hur länge som helst och jag tror tillochmed att några har gått ut.  Haha vilken storkonsumerare jag är på berusningsdrycker..................NOT!!!!
Jag dricker inte alls ofta nuför tiden.  Inte alls nästan skulle jag vilja säga. Å när jag väl gör det så gör jag det med råge.................oftast iallafall.   Men nu vore det kanske inte helt fel att ta en sån kväll igen. 

Näe nu ska jag sluta prata goja bara å smaska i mig en bit smörgåstårta så man vaknar ett kilo tyngre i morgon.


Love......................





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar