Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 2 mars 2011

Men nu var de ju evigheter sen jag skrev. . . . . . . Bad bad för mig men men!
Så nu ska jag berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna.
Ja i söndas var vi mestadels hemma och höll på med den där j....a renoveringen. Filippa var på sin gympa och en av dom håriga polackerna la färdigt golvet i hallen.
I måndas var det skola/dagis/jobb för alla utom mig och killen i mammas kille. Vi var hemma och försökte kurera oss mot den här himla underbara förkylning som drabbat oss.
När mannen i huset var hemma så flyttade vi in alla saker in i stora skrubben igen. . . . . . Skönt som tusan att få ut alla saker från nathalies rum så hon kan flytta in igen.
Även att jag skickade iväg min älskade papps och jonas för att köpa ny säng och nytt skrivbord till nathalie.  Vi höll på till mitt i natta innan vi la oss.
I går var det tisdag då och jag tvingade in mig in till stan för att köpa mer lackfärg och lite annat fillijocks.
Hemma var det hur mkt som helst som skulle färdigställas och göras innan idag.
Men trots att ingen trodde det så vart det klart
Men gud vad vi har kämpat alltså.
Nu har vi hur mkt som helst ute i garaget istället. Så någon som behöver möbler så säg till.
Nathalie fick se sitt rum igår oxå. . . . . . . Hon blev superglad. . . . . Dock blev cerine inte alls lika glad då hon vart avundsjuk som tusan. Har lovat henne att hon ska få göra om sitt rum oxå men innan sommaren!

Så idag var det ingen vanlig dag för idag var det nathalies födelsedag hurra hurra hurra.
Ja nio år sedan jag låg där för första gången och fick vara med om det finaste man kan vara med om.
Åh herre min skapare vad tiden går fort.
Men hennes dag har varit bra
Hon har fått en jäkla massa saker tex
En ny tutch mobil. Ett skydd till mobilen. Presentkort på intersport 500. Ett till presentkort på 150. Ett presentkort på hennes 700. Ett bio kort 300. En skinnjacka. Tre parfymer. Nagellack. Kläder. Ett silver armband med berlocker.  Ja lite sånt. . . . . . . . Kommer inte ihåg allt.
Själv har jag städat här hemma efter allt byggdamm och efter alla möbler sen sju i morse till halv fyra i eftermiddas med ett litet break då jag drog in till stan på maxi och apoteket.

Imorgon ska vi fortsätta med våra projekt. . . . . . Eller vi å vi men jonas ska slänga upp filippas tapet med älvor på. Hänga upp nathalies tv på. Väggen igen.  Fixa upp lampan i filippas rum (det är betong vägg och jag pallar inte med borren) och sen när allt sånt småplock är gjort så är det dags för tapetsera om i vardagsrummet igen. Åh det kommer bli så fint.

Ska ta lite kort i morogn på hur vi fick det i hallen m.m

Åh snart får jag den nya designen till bloggen. . . . . . Nice ju.  Men även att det kommer att dyka upp en ny kategori snart här på min kära blogg.

Näe nu ska jag ta å försöka sova en stund


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar