Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 18 mars 2011

Lögn å förbannad Dikt!!!!

Men fy va tråkigt med denna jävla snö igen.  Tar det aldrig slut???
Dagen börjades tidigt iaf med att Darling hade försökt ringt å väcka mig typ hundra gånger.  Själv så sov  ja så sött så!!!  Filippa däremot tog på sig aansvaret att svara i telefon å tur var väl det då jag skulle få iväg stor tjejerna på skolan.

Ibland så blir jag så oerhört less på falsa människor.  Människor som säger dom är ärliga men som bara snackar skit å försöker lägga upp saker för att vinna själv påre. 
Usch å fy!!!
Lögn å förbannad dikt går inte hem här vettni!!!  Å erfarenheten har gjort mig uppmärksam på såna så jag vet oftast vilken som tillhör den skaran.
Usch å fy!!!  Näe plats för såna människor har jag intei mitt liv.

Näe nu ska jag hoppa in i en varm dusch innan jag ska bege mig ut i detta väder.   Måste in till staden för att uträtta en himla massa äreenden som jag skjutit på. 
Hem sen för att tillbringa kvällen med Cerine Filippa å resten av familjen.  Cerine & Fillan åker till svärmor imorgon ju å blir där tills sönda kväll då vi kommer hem.

Ha en fortsatt bra dag å ta hand om varandra å kärleken!!!!





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar