Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 29 mars 2011

Massage time

Ligger å får skön massage av min darling.
Han pratar i telefon som alltid vid den här tiden.
Själv så ligger ja å funderar på varför allt blev som det blev å kommer fram till en o samma sak hela tiden.
Det hade aldrig hänt med ngn okänd.  Jag hade aldrig sökt upp någon men nu var det så att det fanns gamla känslor med i bilden och han fanns där redan ju.

Vi fixar nog det här jag å min älskade jonas. Vad tror ni?

Imorgon blir det en sväng in till stan iaf. . . . . Håller på å förgås av en dag hemma ju.  Slutade för fan med att ja planterade blommor . . . . .  Inte rikttigt min grej att vara hemma hela dagarna. . . . Inte just nu iaf.

Näe nån hemmafru blir jag  nog aldrig.  För lite aktivitet här i huset för det.

Nu ska jag forts njuta av massagen å sen ska jag ha ett hemligt möte med john B.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar