Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 4 mars 2011

Inlägg av Jonas om att Låna Pengar

Hej ja nu kommer ett inlägg om att LÅNA PENGAR.
Själv har jag aldrig lånat pengar på nätet. Jag kollade runt lite när jag och min fru funderade på att köpa hus då var jag bland annat inne på bluestep men dom hade lite väl hög ränta så det blev inget.


Jag har funderat lite över det där med att låna Pengar på nätet och kommit fram till att det är nog inte så dumt dom flesta banker har ju redan tjänster som gör att man kan få lånelöfte och så och jag tror att det kommer att bli smidigare i framtiden att få lån, om inte annat så kommer det att gå fortare ja nu kanske ni tänker att det redan går fort med typ snabblån som sms men det är ju inte lån det är bedrägeri men nu är det slut på smslånens dagar för nu är det reglerat i lagen att dom måste ta en Kreditupplysning och att man ska kunna ångra lånet i jag tror att det var 14 dagar och själv tycker jag det är bra.




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar