Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 24 mars 2011

Känsligt

Känner jag mig så glad. glad för att jag har gift mig med världens bästa man ever. Glad för att jag ev. kanske lär mig något av mina misstag nu, glad för att jag har vänner som jag verkligen kan prata med, Glad för att jag har världens finaste barn, glad för att jag har livet framför mig ja glad åt det mesta MEN känner mig även tom. Tom å ledsen men men som sagt man lär av sina misstag.  Bättre nu än senare!!!
Jonas är nog den bästa mannen ever.  Även om han tänker så jävla konstigt så förstår ja honom på nå sätt. Vi kommer få det bra igen bara jag ger det en chans.

Sen att visa människor inte har mer att göra än att lägga sig i saker dom inte har med att göra är ju bara tragiskt men tacksam är jag för det nu.  Men fortfarande lika patetiskt å löjlig men men nån gång växer även dom upp å inser att dom inte kan styra hela världen eller rättare sagt så hoppas jag dom inser att dom inte vill styra hela världen.
Till å med Jonas tycker att NI inte har/hade ett skit med saken att göra. Ni vill ju bara förstöra för andra. Var någon som sa att "självklart så är det för att "hon" är rädd  för att andra små människor ska inse att du är bättre än henne å att det är roligare hos dig än hos henne".     Haha ja kanske det men det läre vi ju aldrig få veta.

Som man bäddar får man ligga.....................................Även Du/Ni bara så ni vet!!!!
 Man får det man förtjänar..............................Fan då måste ju jag vara bäst som förtjänar Jonas ju!!!
Ja det finns många talesätt som kan tillämpas!!!

SÅ NU HAR JAG SLÄNGT UR MIG FÄRDIGT!!!!!



Dagen började bra,  vaknade typ hur sent som helst. Badade lilleman å sen käka vi en lugn å mysig frulle tillsamans.
Nathalie å cerine är i kajvall idag.  Åker madrass å tefat å myser med gofika.
Filippa frågade om hon verkligen måsta gå på dagis idag hade jag hört det så hade jag sagt till henne att hon fick vara hemma men fick höra det av Jonas nyss .
Har inte gjort ett skit tråkigt idag utan bara lekt med Vinnie å tagit det lungt.
Funderar på att dra iväg nånstans ihelgen för att komma bort å bara vara själv.  Sthlm eller kanske ner till Linda å Matthias................ja vi får se.  Annars blir det Ilsbo å träffa tjocka släkten med resten av min familj.

Shoppat lite mer dom senaste dagarna som ni inte sett än men som kommer här.



Snyggaste jeansjackan fr. JC 999:-

En vanlig svart enkel kofta har man aldrig för många av fr. HollyWood

Grått linne med Skinn detaljer å ett par tunna fina tights (superfina på) fr. Gina 129:- & 199:- (tror ja)




 Sen så kommer jag inte ihåg om jag visat vadjag fick i HM paketet men här kommer några av sakerna.
Sommarens finaste å skönaste skor, provade dom igår hemmaå ville inte ta av mig dom ju!!!

Enkel kort sommarklänning

Lika/samma som ovan fast i leopard

beige/grå shorts


Ja det va vad jag hade att visa den här gången. 


Kärlek till er alla!!!! 





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar