Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 23 mars 2011

Vilken dag

Ja hujedamej vilken dag.  Började med att jag efter en sömnlös natt vaknade vid halv sex. Åkte in till stan när jag vinkat av barnen.
Hade tid hos läkaren kvart över åtta och träffade på en gamal kär vän å tog en fika med honom.
Hos läkaren blev det lite prover å undersökningar innan han konstaterade att jag måste ha pencelin igen.
Jaha in på apoteket då å hämta ut medecinerna.
In på hemköp för att handla lite inför morgondagen utflykt som skolan har varje år till kajvall.
Kom hem å hängde lite tvätt innan jag fick besök å vincnet sov middag.
Snart kommer kidsen hem igen så nu läre det inte bli nå vila för min del inte.
Ja får väl lägga mig tidigare ikväll kanske.

Fan vilken jobbig situation jag satt oss/mig i.
Jag vet ju vad jag vill men det är fruktansvärt att måsta såra ngn man har kär.

1 kommentar:

  1. Men, vad äre som händer? :/
    Jag hoppas ni alla mår bra.
    Kram /Jossan,

    SvaraRadera