Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 8 mars 2011

Luftkuddeland!!!

Vaknade imorse och kände mig utvilad + att jag inte hade det minsta ont i varken nacken eller ryggen. peppar peppar.......................!!!
Tog med mig alla barnen in på luftkuddeland i stan. var där med Madde! Kom hem för en stund sedan och har hunnit med att utfodra lite plättar till mina stora tjejer.  Vincent mannen ligger ute i vagnen å sover.
Själv så sitter jag här vid datorn å kikar på biografen, funderar på vilken bio det ska bli!!!
Mannen i huset ligger å vilar lite för han har som sagt varit inne i stan sen fem i morse.  Då han även höll på köra ihjäl sig.  Gasvajerna hade hängt sig så det var full gas rätt in i en snödriva där det på sommaren är ett stort berg.  Usch hade kunnat gå illa det där men tur var gick det bra!!!

Nu ska jag gå å hämta in min lilleman och ge honom lite mellis sen blir det en promenad ner på Hälsinge Kök&Bad för att inhandla nån grej till köket!!!

På återseende!!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar