Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 10 mars 2011

Cinema

Vaknade i morse efter några timmar sömn med världens huvevärk från nacken å ryggen.  Tog ett par alvedon å burana. Värken gav med sig efter många om å men lite grann.
Framåt tolv när jag även kom upp ur sängen så kände jag att värken inte skulle få hindra mig från att vara med mina barn.  Sagt å gjort så tog jag en snabb dusch å barnen fixade till sig med kläder å hårborstning å allt som hör till morgon bestyr i en familj. 
Efter frukost drog jag å Nathalie, Cerine å Filippa in på bio.  Först in på Hemköp för att köpa bio godis för 300:-. Usch så mkt pengar det går när man ska göra nåt!!! Man vill ju inte säga åt dom att dom får välja heller utan när vi väl gör nåt så får dom ta det dom vill ha.
Såg Hotel gyllene Knorren...............
Barnen tyckte den var bra och jag tyckte den var ganska rolig emellanåt.
Fullsatt i salongen och Filippa skulle promt upp å kissa ett antal gånger.  Hon hade inte riktigt ro att sitta still så pass länge.

Efteråt gick vi iväg på bolaget för att inhandla lite mera öl åt vår kära Pappa/make. 
Lovade filippa att om hon var snäll inne på bolaget så skulle vi gå ner på albins så hon fick köpa nåt fint.
Snäll var  hon från å med då.
albins vart det och alla barnen köpte saker å jag gick därifrån med några hundra mindre i plånkan.

Hem till middag å mys.
Vips sa det så var klockan halv sju.  ja gud vad tiden går fort.  vincent la sig vid sju å dom andra gick å la sig för en stund sen.  Dom har kollat på halv åtta hos mig som dom följer slaviskt.

Jag hade tänkt ta en promenad men det vräker ner snö så den blir inställd även idag. Fy mig.  Får lite dåligt samvete men va fan..........................jag är ju inte speciellt överviktig direkt så jag gör det mest för kul skull å för att kroppen kanske behöver röra på sig ibland!!!!

Alla har nu köpt ett löparband..................jag vill oxå ha ett ju!!!
aja får sova på saken så ska vi se vad jag kommer fram till.   Jag har ju faktiskt haft både motionscykel å gym hemma men då fann jag massor av anledningar för att inte träna helt plötsligt.  Hur man är!!??

Näe gott folk nu ska jag ta min nya bok å läsa lite så hoppas jag på att somna innan fem tiden inatt.
Är fläskigt trött men det brukar kunna gå över rätt fort bara man ska göra nåt.

See ya´ !!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar