Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 31 mars 2011

Olika viljor och Behov

Vincent sover å jag sitter här å försöker komma fram till en bra semester för oss i sommar. 
Svårt när man har barn i sprida åldrar ju.
Filippa hade nog helst åkt på Legoland eller Astrid Lindgrens värld medans Nathalie och Cerine vill ha mer fart å fläkt som på Liseberg, Skara eller såna ställen.

Legoland vore ju härligt tycker jag då men frågan är vad man ska hitta på med N & C då. Nöjer dom sig med GrönaLund då vi ändå ska ner minst en gång i sommar till STHLM???
Har ni förslag på vart man kan åka så alla har sitt roliga så är jag tacksam för all hjälp.
Hur får ni eran semester med olika viljor å behov att gå ihop???

Undra vad man ska hitta på till bröllopsdagen det här året???
Jag trivs ju som fisken i vattnet i Sthlm men Jonas vill ju gärna slippa åkadit vet jag ju!!!  Hmmm ja även det tål att tänkas på.

Näe nu ska jag fortsätta med mitt puslande!!!
En bra sida förresten för er med barn som inte ännu upptäckt den
www.barnsemester.se


My Life My Passion My Fashion

1 kommentar:

  1. Hej! varför inte åka till legoland. Då kan ni också gå in på lalandia billund dom ligger ju på samma ställe. finns paket resa att köpa. Annars kan ni åka på legoland och sen gå in på bonbon land dom har karuseller och är ungefär som skara...

    SvaraRadera