Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 30 mars 2011

Hemma efter en solig dag på stan

Ja jag å lilleman åkte in redan vid tio idag.  Vaknade vid sju då alla drog till sitt. Barnen på fritids filippa på dagis och jonas på jobbet.
Hann få undan tvätten. Tvätta ny tvätt å hänga den.  Damma och bädda sängen våran och även duscha mig själv och bada vincent.

Mötte upp svärfar på stan och tog en prommis till ÖB med han.
På ÖB köpte jag inget vettigt som vanligt.  En liten dremmel till jonas.  Massa påsksaker. Påskägg. En ram (som jag inte har nånstans att ha insåg ja när jag kom hem).
Väl tillbaks på stan skulle kimmo in på claes ohlsson å köpa nån grej till fyrhjulingen.
Vid lunch var vi hungriga så vi tog en lunch på nojs. . . . . . . Lika gott som alltid!

Sen skulle han gå å uträtta andra saker å jag mötte upp madde som jag hade köpte en bok till. Hon drar ju till stan (sthlm) idag å kan behöva lite läsning på tåget.

Hemköp å bokia innan avfärden hemmåt.
På bokia blev det en bok till madde å två böcker till jonas. Själv köpte jag present papper så jag kan göra fina paket till dom som fyller år framöver.  Älskar å göra fina paket.
På julen så börjar det alltid att man ska göra så fint som möjligt men efter en sisådär femtio paket är man less å ser bara till å få pappret där det ska vara å skiter helt i det estetiska.

Nu är vi hemma igen som sagt å jag har sopat å skurat trappen.  Lekt med vincnet.  Fixat på balkongen.
Så nu ska jag slå in två paket till min lovely husband tänkte jag.
Två tröjor får han om ni undrar.  Ops hoppas han inte läser det här innan han är hemma nurå.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar