Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 7 mars 2011

Lite av senaste månadens shopping



Ny Tunika, vit och fin till våren/ sommaren!!
Likadan som ovan fast i svart. Typiskt mig att köpa alla i samma färg pga beslutångest!!!
En fin turkos top från Gina
Nyafina svart tyg skor som kommer bli sköna i sommar. Dock en månad sedan jagfick dom!!!
Snygga skor
Sen har vi mina och tydligen alla andras favoriter oxå, Köpte dom samtidigt som tyg skorna men funderar på att skicka tillbaks dom då ALLA verkligen ALLA har köpt såna!!!
vanliga svart tights
Gick förbi Åhlens idag och kom över den här vasen.  Så fin fast synd att det inte syns att den är rosa bara!!
Nya skinnjacka!!! Från HollyWood!!
Vanliga Basics linnen från Gina
Jackan igen!!!


Ja det var lite av min shopping den senaste tiden.  Tyvärr har jag glömt allt jag köpt så ni får hålla tillgodo med dom här bilderna.
Usch måste bli bättre på att ta kort juh!!!


Näe nu ska jag åka in på Maxi för att leta regnkläder till Filippa.  Nathalie och Cerine beställde jag till igår på Lindex!!!


Även att jag var till läkaren idag och fick medeciner.  Hostmedecin, Nässpray med kortison, bricanyl och ja you name it!!! 
Så nu ska jag in för sista gången på många dagar hoppas jag.  Måste försöka bli frisk nuuuuu så jag hinner göra mkt skoj med barnen på lovet!!!
Funderar på att ta med dom på bio i morgon men vi får väl se!!!!

Love....................
My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar