Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 17 mars 2011

Filippas födelsedag

Men idag är det ingen vanlig dag kan jag säga.  Idag är det filippas 4års dag å de ni är inte illa det inte.
Min/vår lilla tjej börjar bli stor ju. 
dagen har varit kanonbra.  Filippa har varit lite hostig å lite hängig men vi firade lungt så det var inga problem.

Här kommer lite bilder på LITE av det hon fått idag.  Batteriet dog nämligen innan dagen var slut typiskt nog.


Fin prickig sommar klänning, fin med vita korta capribrallor till.

Strand sandaler. självfaller ska det vara HK på!!!

Fina sommarskor. Marinblå å vit randiga med otroligt söt röd rosett.

HK påslakan

Pusselboll som är så inne i 3D.

Fina somriga tights å en mössa som jag bara inte kunde låta bli när jag såg den

Prinsesspussel

My little pony hästar

Lego.

Discolampa

Mera Lego

Lego igen

Oj uppåner men Lego även här.

En klocka som hon önskat sig.

En fin rosa tshirt

Fin sommar outfit. Shortsen är så gulliga juh.

HK klänning.

HK baddräkt. Åh längtar till sommarens första dopp i poolen juh.

Randig klänning

capri tights. så söta till en fin klänning.

Grön randig klänning.

En till fast andra färger.  Vaddå syns det att hennes mamma inte kan besluta sig för en färg utan köper alla eller???
Så typiskt mig!!!

Turkos tshirt.

sommarklänning no. 999999 i raden.

Så nu har hon nästan hela sin garderob klar inför sommaren.
Hon älskar att få kläder ju. Eller hon är så tacksam för allt min tös.
Hon fick även pengar å mera lego å nån film men det vart inte med på bild.

Ja kort å gott så är hon nöjd med dagen.


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar