Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 14 mars 2011

Åh vilken dag. . . . . Snacka om upp å ner!
Bärjade med att jag å vincent åkte in till stan med mammsen.  Vincent hade tid på barnmott. För att BVC tyckte han hade för litet huvud.  Dom började med att berätta för mig att om huvudet har slutit sig för tidigt så går dom in å öppnar upp............. Jag höll på dö kan jag säga.
Men som jag trodde så hade BVC mätit fel så det var ingen fara där inte, dom är duktiga på att skrämmas. Tur man har barn sen tidigare så man vet hur man ska ta allt dom säger= med en nypa salt.

Åkte sen på maxi å handlade lite nödvändigheter.
Hem sen för att mysa lite med vincent. Medans han sov midda kollade jag på världens dåligaste film genom tiderna tror ja.

Middagen missade jag helt då jag somnade på sängen så fort jonas kom hem.  Min nacke håller på att ta livet av mig. 
Men peppar peppar så vart den lite bättre nu ikväll efter att darling värmt vetekudden.

Även att min söta underbara lilla prinsessa filippa är lite hängig så vi får väl se vad som händer under natten och morgonen. Blir ev hemma från dagis om det inte bara var att hon var trött efter en dag på dagis efter en veckas lov.

Näe nu ska jag duscha ur färgen ur håret och sen få massage av min älskade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar