Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 6 mars 2011

Åh ärliga vårdag!!!

Kan man säga att det är vår nu???
Ja jag kan känna att det är vår nu men ibland typ när det blåser och är hur mulet ute så är det inte vår engligt mig. Men snart så äret här iallafall.
Dagen började bra men utan våran älskade Jonas.  Han var in till stan men kom hem till elva igen.
Själv så låg vi å drog oss en evighet.  Cerine och Filippa som var vakna kollade på film och myste i soffan.
Nathalie åkte med Tony och Sandra efter att dom hade varit här igår kväll och sov över där.

Nu har vi hunnit med en liten enklare städning. Dammat, Dammsugat och sen ska det även skuras.
Har även skickat ut barnen på gården för lite lek, själv passade jag på att duscha i kokande vatten nästan i förhoppning om att huvevärken skulle släppa.  Det gjorde den då inte!!!!

Sandra, Tony å Alvin å Ebba har precis åkt hem till stan igen.  Vi tog en snabb prommis till affären för att lämna tillbaks filmen som vi lånade igår, Tingeling.................nånting!!!

Darling har börjat med maten och själv kollar jag efter nya galonisar till Filippa.  vad sätter man på nathalie och Cerine istället för gallonisar då???
Ja jag får leta efter nå vattenavvisande plagg men osm inte är alltför löjliga och som kanske går hem även hos dom!!!

Näe nu måste jag ta en till alvedon!!!




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar