Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 29 mars 2011

Känslor från mig till er!!!

Men herre gud va ja sov imorse igen.................Lord !!!!
Jaja sov iaf över daten med Madde å lite till.  Usch å fy för min sömn!!!

var hemma hela dagen med lilleman å bara tog det lungt. Försökte få lite vettigt gjort såsom tvätt, dammsugning, plantering av blommor m.m. 
Myste massa med Vinent boy innan resten av familjen kom hem.
Åkte då in till stan med Lena för att beställa en till soffa. Å handla lite småplock på jysk å dollar.
soffan är bara en komplitering till den soffan vi har.



Vet inte om jag tror det blir så snyggt men men det är väl värt att testa.  Jag hade velat haft en till med schaslong som vi har men efter råd från Jonas om att den tar för stor plats så blev det denna.
Får väl ge den till någon av  barnen annars.  Dom är super sköna å mjuka iaf.



KÄNSLOR!!!!!
Ni som undarar hur allt är med mig å Jonas så kan jag säga att....................
Ja mellan mig å Jonas är allt som vanligt. Han vägrar ge upp oss, han är en helt underbar man så den stora frågan är ju FÖRTJÄNAR JAG VERKLIGEN HAN???
Frågar ni mig så NÄE det gör jag inte.  Jag har varit en stor jävla skit men dock inte med vilja och inte heller ngt jag styrt över.
Jag har varit ärlig dock om allt, det ärdet viktigaste i ett förhållande ju.
Jag kan som jag sagt tidigare inte rå för vad jag känner men man lär så länge man lever.
Jag älskar självklart min älskade Jonas.
Som person är jag inte den typen som trivs med rutiner å slentrianmässiga förhållanden.  Det får mig att spy.
Jag har dålig impulskontroll (ADHD) och söker alltid efter spänning av olika slag.
Min sökan efter spänning brukar inte drabba vare sig Jonas, vårt förhållande eller barnen men den här gången fick Jonas ta en massa skit.
Ni får döma mig om ni vill men inget jag kan styra över. Jag kan bara lära av mina misstag å gå vidare.  Se till att undvika att göra samma sak igen.
Jonas vet ju detta om mig redan.  Men han vet oxå att så fort det är ngt så berättar jag det oavsett om det sårar å gör mer skada än vad det gör nytta.

David var ju inget nytt kapitel i mitt liv direkt men sist så var det jag som inte ville gå vidare, då pga just Jonas.
Jonas är den bästa mannen i världen å vi förösker hitta tillbaks till varandra.  Eller rättare sagt så förösker vi få det bättreän vad vi hade innan, vi hade det super bra men ngt saknade jag tydligen.
Ja ni fattar, vi har det bra men det går ju alltid att få det bättre.
Jag vet att jonas älskar mig, han gör allt jag ber han göra.  Han försöker verkligen med allt. Jag ska bara lära mig att uppskatta det han gör!!!
Ni ska ju veta att Jonas alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta oavsett vad framtiden har att erbjuda.
Ser fram emot en lång å trygg framtid med min darling.


Näe kvalitetstid var de ja!!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar