Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 7 mars 2011

Monday morning

Men den här himla förkylningen tar fan dö på mig snart.  Hostar å snorar å allmänt låter om mig hela tiden.  Idag blir det ett besök hos farbror doktorn som får avgöra om det kanske är dags för en liten pencelin kur igen eller hur det ligger till.
Ligger i sängen å gruvar mig för hostattaken som säkerligen kommer om jag reser mig upp. . .   . . .fan va jobbigt det här är.  Kvav som fan är jag oxå.  Låter mer som en skördetröska än en annars rätt frisk 30 åring.

Kunde avsluta affären på lindex igår iallafall men det tog väl en timme och en jävla massa utå in loggningar men ett tålamod senare så gick det vägen.  Skit sida!!
Idag vill jag helst ligga i sängen hela dagen och bara försöka bli frisk från detta men jag ska in till läkaren och sen måste jag in för att inhandla lite inför lovet som är just nu.
Vad ska ni ha för er på lovet?
Själv ska vi ut i backen för pulkåkning. På bio ev. Och ja det är massor av saker som finns att göra om man bara vill å har ork.

Näe nu ska jag ta mig upp å ta en dusch för att sen kunna farta in till stan.

Ha en underbar första dag på lovet ni som har det och ni andra får göra så gott ni kan och fokusera på våren och sommaren.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar