Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 17 mars 2011

Dagens shopping!!!

Ja men eftersom jag hade tid hos min läkare idag å hade barnvakt till Filippa hemma så när jag fick tid över så vart det en repa på stan.
Bytte två klänningar jag köpte igår. Dom såg super söta ut men på så vart det mera som nattlinnen.  Usch å fy va tråkigt men men.........
Hem kom jag istället med detta.


en fin fin tunika/blus/skjorta som jag antar kommer bli min nya favorit.
Jonas komentar var " men du har ju redan såna ju" sen så började han rota fram den ena efter den andra som han tyckte var lik men som enligt mig inte alls är lik.  fan det skiljer ju i längden, å mönstret å ja allt.  Men ni vet ju hur karlar är.

Skitfin sommarklänning. Jag bara älskar färgerna men frågan är om jag kommer att använda den. 
Ja den har iallafall sin plats i min garderob nu.

Denna outfit tycker jag är söt och behöver inte alls bli "tantig" som J uttryckte det.
Inte alls min stil men va fan man måste ju variera sig lite.
Gullig kjol å en fin top.  Ja jag ska minsann visa honom att den inte alls är tantig.

Ett vanligt basic linne.

Denna skönhet finns både i blått å i rött, jag tycker att allt är blått nuför tiden så jag tog en röd.
Dock inte dagens inköp utan tror den följde med hem förra veckan nångång.
Kommer bli kanon på stranden i sommar.



Annars har dagen varit super.  Filippa har varit lite piggare idag.  Vincent å jag blir däremot inte av med våran hosta vi inte.
Det har varit folk här hela dagen. Inte så många men dom som varit här har stannat å stannat å stannat...........ja dom flsta vet nog vem/vilka jag pratar om!!!!  Men det är trevligt samtidigt ju å andra sidan så fyller barnen bara år en gång per år ju å då får man stå ut.  Sen att jag inte har haft vett att planera så att barnen kommit tre av fyra på två månaders spridning är en annan orsak till att man just nu är less på folk.
Lena däremot tog en jäkla snabbfika hon, som vanligt!!! 

Åh mitt liv är så jävla rörigt just nu.  Mkt känslor och mkt funderingar kring både det ena å det andra.
Jag är lycklig och känner mig gladare än på länge.  Tar mig verkligen tid att göra saker å ting själv utan barn oxå å det är bra för mig.
Men saknar barnen varje minut jag är ifrån dom men jag måste vänja mig lite antar ja.
Jonas däremot gör typ inte alls så mkt utan mig.  Han går ut å fiskar, kör bilen, å lite sånt.  Han säger att han inte behöver göra nå mer för att känna att han får egentid så då är det väl bra då!!!
Funderade på att börja träna lr nåt snart men det får nog vänta lite. Har så mkt som måste få plats i mitt liv redan som är krångligt att få in ju.

Näe nu ska jag sluta snacka å göra nå vettigt istället.  Ta en varm å skön dusch kanske inte skulle skada.
Packa inför helgen kanske jag oxå ska göra men det får fan vänta tills imorgon kväll.
Ser fram emot en helg fylld av fotboll å en massa undebara barn.




My Life My Passion My Fashion

1 kommentar: