Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 18 maj 2011

Maxi och lite funderingar/åsikter

Hej hej.

Åh men vist är det underbart när solen skiner och man känner värmen.  Vi har ju faktiskt fått smaka på solens sötma idag men tyvärr så kommer den och går hela tiden.

Så vad har ni gjort denna dag so far?
Själv så har jag varit i stan på maxi och handlat lite smått å gott.  Vädret har ju varit så dåligt och hemmet har tvingat mig vara hemma i snart en vecka . .   Eller är det två veckor sen jag var i stan. . .  Jaja men iaf var det länge sen det blev handlat nån mat.

Sitter nu i soffan och fundear på om jag ska ta mig en promenad när vincent vaknar eller vad man ska hitta på.  Hinner inte in till stan och har inte lust att bara sitta inne.
Men herre gud vad jag just nu lider av både överviktiga och av anorektiker.  Överviktiga kan drabbas av så många sjukdommar och skit ju och anorektiker ja vad ska jag säga. . . Dom är ju inte vackra och det är verkligen synd om dom. Att dom inte ser att dom ser sjuk ut.
Usch skulle jag kunna hade jag hjälpt dom.

Näe slut på skit snack nu.
På återskrivande. . . . . . . . . . .




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar