Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 3 maj 2011

Men gokväll på er. . . . .
Dagen har som vanligt gått fort. Jag har inte fått nånting av vikt gjort. 
Imorgon måste jag komma ihåg att ringa till miljökontoret och på BUP. . . . . Har ju lite lätt att glömma saker.
Jonas är snäppet värre ibland faktiskt som idag då han undrade vart fillan var när hon satt på hans axlar. . . . . . Ja han är rolig min käreste.

Nathalie och cerine följde med zimone och wilma hem idag så det var rätt tomt vid matbordet.
Restten av familjen tog en liten prommis ner till fam. Zetterlund på kvällskvisten då barnen skulle hem.  Bjudna på kaffe så vi stannade en stund så barnen fick leka lite mera.

Nu ligger alla barn sen en timme tillbaks. Vi har hunnit tagit reda på tvätten och hunnit med en dusch . . . . . Ibland så kan även vi vara effektiva.

Nu ska jag fortsätta njuta av massagen jag får för min onda rygg.

Love. . . . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar