Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 21 maj 2011

Gårdagens stress

Ja igår var dagen med stort S. S för stress.
Började dagen med att ta med mig min lilla prins in till stan. Där vart det galgar på clas ohlssons. Sen in på kapp ahl för att inhandla examens kläder till barnen. Köpte hem allt av intresse så dom fick prova och välja ifred.   Sen vidare på hennes för trosor och nattlinne.  Sen träffade vi sandra och alvin på stan och passade på att käka lunch med dom.  Fyrens sallads buffe. . .. . . Smarrigt.

Sen vidare på bolaget och hemköp.  Slutligen iväg upp på fritidsvaruhuset för att inhandla lite hö.

Hem för att mötas av min mor och resten av familjen.  Drog iväg till järvsö med alla tre tjejer och mamma medans vincent var hemma med pappa.  Kaninerna var så oerhört söta. Skulle kunna ha fått med mig alla hem.

Väl hemma igen så gjorde vi iordning kaninburen och gjorde mys för dom två liven.
Sen bar det iväg för min del in till stan för att ta en storhandling på maxi med Lena. 

Efter en timmes handling så kom vi hem och precis när vi kom hem och stod och plockade ur varor å påsar ur bilen så ramlade filippa nerför en trapp ute och ramlade med ansiktet på gruset.
Blodet sprutade och sår överallt.  Då var det bara att sätta sig i bilen igen för att farta in på akuten.  Rolig dag . . .  . Näe inte direkt!

Filippa var så duktig inne på akuten och sa inte ett knyst.  Dom limade och gjorde rent det djupaste såret i pannan.
Usch stackars min lilla prinsessa.

Kom hem med en filippa som deckade i bilen och som blev inbärd/inburen till sin säng å där sov hon tills i morse.

Själv var jag helt slut så jag somnade som en stock under jonas dagliga massage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar