Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 11 maj 2011

BROLIN OCH HOCKEY

Jesus va trött jag är.  Igår sommnade jag i underbara fåtöljen en timme. Idag likaså. . . . .
Dagen har varit ljuvlig mestadels.
Först vaknade när darling klev upp med kidsen vid sex.  Halv tio drog vi in till läkaren med vincents tå som är lite inflamerad. . . . . . Tån som han gjorde illa för typ fyra veckor sedan.
När det var klart och salvan hämtad som ska bota alla dumma basilusker som har krypit in så gick vi på mitt älskade gamla jobb RSMH.

Fulla huset med folk och det var verkligen trevligt igen att se alla.
Madde har praktik där just nu. Carro var där och även Martin.

Åkte hem och softade lite innan gubben och barnen kom hem igen.
Fick platsbekräftelse från dagis idag. Från 22 agusti har lilleman dagis.  Seperationsångest och allmän depp infann sig på direkten.
Usch jag vill inte lämna min lilleplutt än ju menb saötidigt så ska det bli så jävla skönt att komma ut bland folk och göra lite nytta.

Nu är min älskade sambo och man ute med kidsen på gården.  Tror han klipper gräset och barnen cyklar. . . . . Utom cerine då som hade rätt mkt matteläxa nu igen.
Duktiga cerine som kämpar och kämpar.

Imorgon ska jag in till ex jobbet igen.  Ska hjälpa en kille med lite bilder m.m.

Snart är det hockey.  SVERIGE-TYSKLAND.  SPÄNNANDE VÄRRE!
Jag är ju inte som dom flesta andra tjejer, som tycker att hockey suger utan jag älskar det.
Fotboll är rätt okej det med men inte alls lika kul som hockey.  Visste ni förresten att jag är tremänning med Tomas Brolin?
Näe men det e jag. . . . . .  . . . .inget att jubla över kanske men jag är faktiskt stolt över han ju.
Vart ju fotboll desto mera när han var aktuell och spelade. Kollade mig less då antar jag.

Näe nu ska jag ropa in barnen och fixa lite kvällsfika till mina hjärtan. Sen ska jag krama sönder min man som jag har längtat efter hela dagen.. . . . . . . . .  . .

PUSS PÅ ER KÄRA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar