Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 7 maj 2011

En sjöman

Jonas har fått för sig att vincent kommer bli sjöman. Varför denna ide har kommit upp vet jag inte men den saken är klar att blir han sjöman så följer jag med. Min son ska inte ut på nå hav å vara borta hur länge som heslt.
Näe tänk om jonas!

Vaknade tidigt av att nathalie och lovisa var super pigga klockan sju och ville ha frukost. Dom fick vänta lite så att alla hade vaknat. Fick väcka cerine för annars hade hon sovit än och flickorna döhungrig vid det här laget.

Nu ska jag bege mig av till stan med kära mamma. Maxi ska avklaras. Handla lite småsaker till grillningen som blir senare ikväll.
Filippa ska sova hos farmor eller mormor ikväll och nathalie och cerine ska slagga hos mormor.
Bara lilla vincent hemma med andra ord.
Blir nog ett två glas . . . . . . En tetra vin ikväll och kanske en uppfriskande promenad på det. Mysigt!

Innan vi unnar oss vin och en kall bira ska vi slita lite ute. Plantera och sätta lökar. Städa gården och pula på lite ute.

Vad ska ni hitta på idag?
Puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar