Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 31 maj 2011

Förbannad, Irriterad och allmänt besviken.

Tisdag idag. Herre min gud va tiden går fort nu.  Sista Maj idag ju.  Barnen går fyra dagar till i skolan innan det är dags för sommarlov. Sommaren går fort så man måste verkligen ta varje dag i aktning och verkligen Carpe diem.
Igår var jag och min kära make inne i staden då jag hade ett läkarbesök ang min andning.  Haha jonas min lilla goooa klant tappade ner en stor och TUNG sandlåda på tån i sönda´skväll då vi flyttade ut kaninen till sin bur igen.  Sandlådan väger väl runt en sisådär en 40pannor.  Hela hans stortå blev blå och svällde upp inom loppet av fem minuter.  Jag tyckte han skulle åka in och kolla så den inte var krossad men eftersom han är "en hårding" så undviker han helst läkare i den mån det går.
Han var hemma en dag och nu påstår han att det har gått över.    Min stackarrs lovely!!!!

Ja iaf så var vi inne för min läkartid.  Bra gick det. Hon sa att eftersom jag är så pass mkt bättre med nya medeciner så är det ingen vits att skcka ner mig till gävle nu.  Nästa gång jag blir sämre blir det en snabbremiss ner på lungspec. i gävle.  Hon gav mig motion på recept så att jag verkligen kommer mig för attta mina dagliga promenader.  Dock så tyckte hon att det räckte med 3 dagar/vecka i början men då jag för inte alltför länge sedan hade en kondis som var bra så vill jag så snabbt som möjligt få tillbaka den.
Så idag mina vänner ska jag se till att det blir minst 30minuters promenad på efm. då mitt hjärta har kommit hem.


Igår kväll hade min stora fina tjej N match mot bollnäs, dom förlorade dock men motståndarna var typ 12, 13, 14 år mot våra som är 9.
Jag och Jonas hade fullt upp med att göra 45 mackor innan matchen som vi bjöd spelarna på.  Under matchen stod vi och sålde fika. 
Vi slapp iaf regn och det var ju välkommet.


I helgen så hände det en sak som gjorde att jag är kraftigt irriterad......................näe fel ord!!! Jag är förbannad och ledsen över vad en person som jag haft varmt om hjärtat sagt och gjort. När jag inte har gjort ett enda fel och får bara skit tillbaks.  Ska man inte stå för det man gör lr handlar hela livet om att bygga upp lögner ????
Nä du, hos mig har du verkligen ingenting att hämta längre.  Du är bara en smutsig fläk i mitt förflutna just nu!!!!
Nä såna människor har jag inte plats för i mitt liv. 
Jag som verkligen väljer mina vänner med omsorg då jag inte vill bli sårad eller besviken eller står ut med människor som kräver så mktenergi ur en att man inte har ngn kvar till allt annat.

Näe nu har jag varit vaken sen sex men har fort. inte klivit upp ur sängen.  Snart vaknar min lilleman och då blir det mys och sen är det bara att börja tvätta matchkläder.

Vad ska ni hitta på idag då?????

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar