Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 23 maj 2011

Gårdagen i ord

Igår var det söndag gott folk för er som missat det;-)
Vi var mest ute och fixade på gården.
Jonas grävde ner slingkabeln till våran underbara automover som är en gräsklippare som klipper själv för er som missat det.

Han byggde lite på terassen. Vi väntar på en skopa sand innan vi kan fortsätta med den så just nu står arbetet stilla. Fixar nog det idag hoppas jag.
Själv så tog jag en paus från familjen och drog in på maxi med lena carro jocke och martin. Även en snabbfika hos sandra blev det.

På maxi hade karln beställt mossa GTI.

När jag kom hem så storstädade jag hela huset medans nathalie var på match i iggesund..

Cerine var med klara och på eftermiddan kom även zimone förbi och lekte med nathis.

Ja så såg våran gårdag ut.

Idag är det piss väder och nathalie kommer snart hem för vi ska farta in och dra ut en tand.
Gruvar mig mer än henne tror ja.
Usch hoppas det går bra.

Näe nu ska jag städa efter vincents frukost som bestod av plättar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar