Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 1 maj 2011

Valborg 2011

Ja då var valborg avklarat för denna gång.
Vi  bjöd över Fam.  Zetterlund på grillat. Åh herre min skapare vilket gott smultron vin therese hade med sig.  Så när ni ser mig hädanefter så har jag förmodligen ett vinglas i handen oavsett veckodag och tid.  Lätt att bli alkis med dagens rusningsdrycker ju.
Trevligt hade vi iaf. 
Tyvärr så hade vi det kanske lite för trevligt för vi kom inte iväg på kasan förrän klockan var tio eller nåt sånt.  Inga barn i våra barns åldrar kvar och knappt nån vuxen heller för den delen.  Var tonåringar och eldvakten kvar i stort sett.  Tråkigt för barnen men dom fick iaf gå å e kasan.  Billigt blev det ju oxå så nåt possitivt av det negativa.
På väg hem sen så kom jag ju på att vi kan lika gärna dra en repa förbi folkan där det var 50-tals afton.
Där blev jag kvar tills dom stängde å då tog jag mina ostadiga ben å gick hem.
Barnen sov sedan länge å Jonas likaså.

Märktes imorse att barnen hade varit vaken länge igår då alla sov till tio.
Allihopa samlades av ngn anledning i min å Jonas säng å där blev vi kvar med en chipsskål.  Mys!!!

Jonas sov länge och klev nyss upp, själv har jag varit uppe ett tag å dammat, plockat undan å fejat på.
Nu ska jag dammsuga så att allt blir klart så man kan göra lite roligare saker än städa.

Puss på er och hoppas ni hade en trevlig valborg!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar