Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 29 maj 2011

Dåligt samvete

Vaknade imorse av att Jonas och mina underbara kids kom in i sovrummet med presenter i massor.
Fick ett nytt nattlinne, denna gång ett rosa med texten "världens bästa mamma" på.  Fick även en stor tavla med texten "love" på.  Fick oxå en liten skylt som det står " kärleken övervinner allt".  Fick en superfin skulptur som Nathalie täljt och ristaat in världens bästa mamma på, ett stort trä M av cerine som hon skruvat ihop och kämpat med.  Och en choklad ask som jag dock inte fick smaka ens för barnen tyckte dom var såååååå goda.
Åh vad jag är lycklig.  Ja lika lycklig utan presenter oxå men det är ju underbart när barnen har kämpat med en speciell sak för min skull ju.   Annars tycker jag att Morsdag och alla hjärtans dag och alla såna dagar är bara komersielllt skit.
Fan "dom" ska tjän pengar på allt nuför tiden ju.  Ja menar, är det inte kärleken i sig man är lycklig och glad över. Man älskar väl den man lever med och sina barn även om man inte får presenter på morsdag lr har jag fel????
Jag hade blivit exakt lika glad över en extra puss från varje unge,  jag är inte så mkt för den där skiten med att man ska måsta ge bort presenter för att visa sin kärlek å uppskattning.  Mig kan man fan inte köpa för pengar eller med presenter.
Men tack mina älsklingar för en helt underbar morgon med massa mys.

Har lite dåligt samvete för gårdagen då jag lovade mina kära barn att knäppa kort på stefan och karin.
Men glömde naturligtvis det.  det blev liksom aldrig av.
Aja får ta det nästa gång.  Har även lovat mina barn att dom ska få följa med nästa gång dom kommer.


näe nu ska vi grilla!!!!

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar