Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 31 maj 2011

Pannkaka

Ja herre gud säger jag bara.  Fan vilken jävla pannkaka det här vart nurå.
Mina känslor är uppåner å inåut just nu.  Fan va jag lider med dig fast du är på rätt väg.
--------------------------------------------------------------------
 Du har lång väg att vandra men jag finns bakom dig i varje steg.  VI har ställt till det kraftigt igen men VI tar oss ur det.
Only time can tell you know.
------------------------------------------------------------------------ 
Glad att jag har min familj som får tankarna att fokusera på annat oxå.
Framtiden finns framför dig , mig O oss alla, bara vi kan påverka hur våra liv ska se ut!!!!
En dag i taget och fokusera på det bra!!!





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar