Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 10 maj 2011

BVC & SAMTAL

Ja då var man nyäten och hemkommen från både BVC och från utvecklingssamtalet.
Pannkaka till middag, inte en favorit men det går väl i.  Vincent däremot äter mest pannkaka av barnen. . . . . . He just love it!

Bvc.  vincent var 80 lång och vägde 10kg precis.
Lång å smal som sist.  Huvet som dom även skickade oss på barn för har fått sin egna lilla kurva och följer den bra.

Filippa var en lång 4 åring tyckte siv men hon skiljer sig inte från nathalie och cerine då jag kikade i deras böcker.
Var 107 lång och vägde 17nånting.

Själv ställde jag mig oxå på vågen och snart väger jag lika mkt som jag gjorde när jag var höggravid med vincent. Dags att börja ta tag i maten och motionen antar jag.
Bikiniformen denna sommar kan man ju glömma men det kommer ju en sommar även nästa år.

Jag har ett mål och det ska jag nå innan 8 agusti då vi firar vår andra bröllopsdag. Sen så har jag kommit till insikt att det sitter inte i vikten utan i välbefinnandet. Lite motion kanske inte vore så dumt för mig. Införa lite nya rutiner kanske.

Utvecklingssamtalet gick bra men gumman ska läsa lite mera så hon får lite mer flyt och läsförståelse.

Nu efter att ha stressat en hel dag så är jag fett slut. Somnar vilken stund som helst känns det som.
Näe nu måste jag upp och röra mig lite.

Love. . . . . .  .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar