Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 27 maj 2011

Dagen i ord

Så vad har denna dag bjudit på då?
För mig så har denna dag gett mig en underbar kväll med hela min älskade familj. En dag med två av mina barn både hemma och på stan.
Ja vi börjadee med att ta det lungt och röjde lite här hemma innan vi blev hämtade av svärmor och vi åkte in till stan.
Bolaget, hemköp, albins leksaker, hm, apoteket och hemmakväll.

Väl hemma så kom jonas hem och strax därefter kom även nathalie och cerine hem.

Vi åt tacos och hade en trevlig och myspysig kväll med massa gotta och bra film.
Nu har våra loveliga barn gått och lagt sig och jonas är ute och snickrar fortfarande.

Upp tidigt imorgon då nathalie har polspel i norrala och ska ha samling klockan nio så nu ska jag ropa in min älskling och se om han vill krypa ner i sängen med sin fru.

Sovgott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar