Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 19 maj 2011

Today

Idag har jag å min lilla gulleplutt varit inne i stan igen..
Började att handla med mig lite galgar hem.  Asså jag har inte plats i min garderob så nu ska jag få en ännu större. . . . . Me happy!:-)
Sen iväg in på kappahl å kikade på examens kläder till brudarna. . . Hittade lite smått och gott som jag la undan så dom får prova kläderna först. . . . Inte ens säkert dom gillar dom ju.

Sen in på gina och där blev det en klänning och ett par vanliga bruna tights.
Upp på fritidsvaruhuset och införskaffade oss lite mat och hö å grejs till kaninerna som kommer i morgon.
Spännande ju. . . . . .
Glitter och turbo har dom enats om att kaninerna ska heta.

Nu har jag nästintill brottats med min minsta brud i ett försök att få henne i säng.  Energiknippe kan man lungt säga. . . .!

Jonas är ute och fixar det sista på buren och jag har precis ätit jordgubbar och bananer. . . . Smaskigt!

Nathalie är trött efter träningen idag och cerine sover nog hon me.

Imorgon har jag det jäktigt värre. Barnen slutar plugget vid halv två. Då ska vi ev in och prova examens kläder och sen in på bolaget till pappan i huset. Sen skynda hem för att farta vidare till ljusdal och hämta hem kaninerna.  Sen skulle en liten maxi handling även varit bra nånstans där oxå. . . . Hur fasiken ska allt gå ihop?
Ja hur som haver så löser det sig för det har jag lärt mig vid det här laget att det gör det alltid.

Även att jag bokade in mig och Nathalie och Cerine på roligheter till sommaren. Mysigt att bara rå om dom en stund oxå ju.
Eftersom det ändå är ngt som filippa och vincent skulle tycka var jobbigt så får dom vara hemma med pappa.

Usch jag får snart slut på mina mamma dagar så i mitten av sommaren ska jag börja stämpla . . . . . Hur fan gör man?
Det suger verkligen för fasiken vilken skillnad på inkomster det blir. Aja får leva på vatten och bröd. . . Näe men skämt å sido så blir man ju luspank om man bara skulle ha akassan och leva på. . . . . Nä tack det går inte ihop min värld ju e.

Men slut på trams nu . . . . På återskrivande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar