Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 21 maj 2011

På hedersord

Ja dagen idag har varit betydligt lugnare än igår.
Idag har jag varit i stan med en väldigt busig filippa. Hon drar så fort hon får chansen. . . Jäkla unge!

Vi började med ett besök på kappahl för att lämna tillbaks lite av kläderna jag köpte igår som tjejerna inte ville ha. Men kom ut med en prinsess klänning och krona till filippa.  Sen in på albins där filippa fick ett stort lekhus för dockor och vincent fick en pool och lite sandlåde saker till sin nya sandlåda.

Fika med finaste madde sen.  Fillan passade på att fira sin klänning med en tårtbit och en dammsugare. Själv tog jag en salladsbuffe igen.
Åkte hem och nu har nathalie cerine och klara åkt till forsa för att leka hemma hos mormor.

Själv har jag passat på att gosat lite med alla här hemma ink kaninerna.

Nu vankas det grillning snart.

Även att jag fick hem ett paket igår som jag inte har en anning om att jag beställt. . . Med två ziperall till mig och en till Jonas.  Min ena var rosa och den andra ljus blå och mörkblå randig precis som älskade djurgårdens match kläder. Fin kombination enligt mig dårå

Näe nu ska jag ringa hem mina barn så dom får lite mat i magen.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar